آموزش دکتر

مواد لازم:

1.یک عدد سنگ بین نیم تا 1 کیلو

2.در دسترس بودن فرد برای موخ زدن(فاصله حدود 5 تا 25 متر)

(توجه کنید فاصله خیلی مهمه برای تاثیر کار )


روش کار:
ابتدا به اندازه ی مورد نیاز به فرد مورد نظر نزدیک می شوید (پیشنهاد ما 10 متر هتش)
سپس سنگ را در زاویه 35 درجه حول محور xگرفته و با شتاب 15 متر بر ثانیه پرتاب می کنید :D 
(شتاب خیلی مهمه اگه شتاب کمتر از 15 باشه دهنت سرویسه میگیردتت یارو م.......  اگم بیشتر باشه پلیس می گیردت م....... :D)
بله داشتم می گفتم 15متر بر ثانیه باعث می شه فرد مورد نظر حافظشو از دست بده و دوباره ریکاوری بشه و شما یک موخ ناب بزنید 
فرمول شتاب برای محاسبات دقیق :D :

  


سوالات از دکتر عرفان:

الناز -
دکتر من یک موخ زدم اما یارو بعد از خوردن سنگ کلا در حالت کماست
پاسخ دکتر :
عزیزم به فنا رفتی سریع تر از ایران برو :| 
رضا-
دکتر روشتون خیلی خوب بودش من الان حدود 500 تا موخ زدم
پاسخ دکتر:
عزیزم رو دور افتادی پس معلومه فیزیکت خوبه

بقیه سوال ها در بخش نظرات توسط کاربران



چند کلمه درست حسابی دور از شوخی
دور از شوخی دلیلی که این مطلب رو به این شیوه بیان کردم این بودش : یکی از نیاز هایی که  تو جامعه ی امروزی جوان ها دارن روابط درستی هستش که بین دختر و پسر ها باید باشه و متاسفانه توسط مادر ،پدر و جامعه سرکوب میشه.
این دقیقا همون مشکلی هستش که باعث فحشا و متاسفانه روابط نادرست در کشور عزیزمان می شه.از شما عزیزان کشورم که در سن من هستید می خوام به جای سرکوب نیاز های خودتون یاد بگیرید یک رابطه ی درست ایجاد کنید.
با تشکر بدبوی(پسر بد)




نظر یادتون نرهه