آموزش:


مواد مورد نیاز یا به عبارت دیگه (شرایط مورد نیاز)

  1.داشتن زبانی کاملا آماده برای غیبت

  2.داشتن زبانی آماده برای تعریف الکی 

  3.کشیدن سیگار(الزامی) و مصرف مواد مخدر (حداقل گل)  برای شاخ پنداری

  4.داشتن مغزی خیال پرداز(در حد لالی گا-الزامی)


 روندکاری برای موفقیت


 با مثالی ساده شروع می کنم فرض کنید در یکجا نشستید یهو یکی از مدیر های ارشد میاد و از شما درمورد کار و بار می پرسه از قضا شما هم در محل کارتون یک همکاری دارید که پیشرفتش از شما بیشتره خوب:طبق تجربه ی بنده توآم با حقیر بودنم شما یک سیگار روشن می کنید(شرط 3) همون لحظه و به ریستون هم تعارف می کنید(ترجیحا سیگارتون بهمن نباشه ناموس :|)بعد شروع به فکر کردن می کنید (شرط 4) و تمام چیز های بد ( تاکید می کنم الکیی) که درمورد همکارتون تو ذهنتون میاد رو به رییستون می گید (شرط 1) و بعدش با توجه به شرط 2 که اساس پیشرفت هستش شروع می کنید از ریستون تعریف کردن 

خوب با طی این مراحل شما 100در100 پیشرفت می کنید 





سوال از دکتر:

-الناز:

دکتر من داشتم غیبت می کردم که ناگهان اون همکارم اومد و بدبخت شدم الان چیکار کنم...

-دکتر

حتما در پست های بعدی شیوه ی ماست مالی کردن رو بهتون یاد میدم 


-محمود

دکتر عالی بودش با این شیوه رییس جمهور داشتم می شدم


-دکتر

بله گفتم که صد در صد تضمینی هستش


بقیه ی سوالات در نظر ها



دوستان دلیل بیانم از این مطلب این بودش که متاسفانه این روز ها انسان های میهن عزیزم(با مردم دیار های دیگه به ویژه دیار کفر :| کاری ندارم) پیشرفت رو توی چاپلوسی و پارتی بازی خلاصه کردن نه همشون ولی اکثرشون.پیشنهادی که دارم واقعا برای فرهنگسازی بهتر بیاید از خودمون شروع کنیم بیاید برای راحتی بیشتر پارتی بازی،غیبت،چاپلوسی و ... نکنیم شاید این جایگاه واقعا حق کس دیگه باشه. به ویژه وقتی خودمون به جایگاهی که داریم برسیم هم جا برای پیشرفتمون بیشتره هم عذاب وجدان نداریم و ...

متاسفانه این حرف ها زیاده ولی کو گوش شنوا

دوستون دارم  

دکتر بد